Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Kupující:
Jméno a příjmení: .............................................
Adresa: .............................................
Telefon a email: .............................................
Prodávající:
Matěj Rajtr, Antonína Uxy 1034/12, 301 00, Plzeň, IČ: 87607956, DIČ: CZ9301081944
Místo ............................................., dne .............................................
Vážení,
dne ............................................. jsem od Vás zakoupil(a)
druh zboží ………………………………….……………………………………………….
číslo daňového dokladu (faktury) .............................................
Na tomto zboží se nyní vyskytla následující vada:
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného
zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následovně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu