Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku
Kupující:
Jméno a příjmení: .............................................
Adresa: .............................................
Telefon a email: .............................................
Prodávající:
Matěj Rajtr, Antonína Uxy 1034/12, 301 00, Plzeň, IČ: 87607956, DIČ: CZ9301081944
Vážení,
dne ............................................. jsem od Vás zakoupil(a)
druh zboží ………………………………….……………………………………………….
číslo daňového dokladu (faktury) .............................................
Na tomto zboží se dne ............................................. vyskytla následující vada:
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo
na (zaškrtněte volbu):
❏ dodání chybějícího zboží, nebo chybějící součásti
❏ dodání nového zboží, nebo jeho součásti
❏ opravu vadného zboží, nebo jeho součásti
z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Místo ............................................., dne .............................................
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu