Extra sleva 10% při nákupu nad 1500Kč + doprava ZDARMA!

Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí -­ vady výrobku

Kupující:

Jméno a příjmení: .............................................

Adresa: .............................................

Telefon a e­mail: .............................................

Prodávající:

Matěj Rajtr, Antonína Uxy 1034/12, 301 00, Plzeň, IČ: 87607956, DIČ: CZ9301081944

Vážení,

dne ............................................. jsem od Vás zakoupil(a)

druh zboží ………………………………….……………………………………………….

číslo daňového dokladu (faktury) .............................................

Na tomto zboží se dne ............................................. vyskytla následující vada:

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo
na (zaškrtněte volbu):

❏ dodání chybějícího zboží, nebo chybějící součásti

❏ dodání nového zboží, nebo jeho součásti

❏ opravu vadného zboží, nebo jeho součásti

z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Místo ............................................., dne .............................................

 

..............................................

(vlastnoruční podpis)

Přílohy:

Kopie kupního dokladu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení